Klantenservice


Uiteraard zijn wij er voor u.

24 uur per dag, 7 dagen per week!


Contact

Bel ons op 070 22 10 76 2

U kunt van Ma t/m Vr tussen 9:00-17:00 en op Zaterdag tussen 13:00-16:00 bij ons terecht op het bovenstaand telefoonnummer.
Email

Mail ons

Mail contact? Wij antwoorden binnen 24 uur!
» Stuur een bericht
Chat

Live chat

U kunt van Ma t/m Vr tussen 9:00-17:00 en op Zaterdag tussen 13:00-16:00 bij ons terecht op de live chat. U chat gelijk met één van onze klantenservice medewerkers.
Facebook

Facebook

Vragen? Ook op Facebook zijn wij actief. Wij streven ernaar binnen 60 minuten te antwoorden!
» Ga naar onze facebook pagina

Bestellen & Leveren | Bezorging van een bestelling

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

Nee, het zou kunnen voorkomen dat er 1 bestelling in 2 keer bij u word bezorgd. Dit kan te maken hebben met onze voorraad! Wij streven er uiteraard wel naar om alles in 1 keer bij u te kunnen bezorgen.

Laten bezorgen

In uw account kunt u kiezen naar welk adres de bestelling verzonden moet worden. Dit kunt u ten alle tijden aanpassen in het overzicht van uw registreerde account.

Ik heb een pakket ontvangen die ik zelf niet heb besteld

Wanneer je een onbekend pakket van ons hebt ontvangen, controleer dan altijd of er een factuur van ons bij zit. Als het alleen een pakbon is, is het mogelijk dat u dit als cadeau heeft ontvangen. Controleer dit altijd eerst voordat u contact opneemt met onze klantenservice. Als dit pakket onbekend blijkt te zijn, kunt u dit retourneren naar:

uwKindVeilig Retourneren
Hoofdweg 19
9483PA Zeegse

Schrijf a.u.b. achter op de factuur: 'Retour met toestemming van klantenservice'.

Als het pakket een coupon code betreft kunt u dit kosteloos retourneren naar:

uwKindVeilig-Big Webshop
Veraartlaan 12 B
2288 GM Rijswijk


Garantie & Reparatie

Klachten & Gegevens